«Репрезентація жіночого тіла в сучасних рекламних комунікаціях» - id-3240-110
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-3240-110
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
40
Дата виконання
2023-11-20
Текст завдання
російські джерела заборонені
Затверджений план:
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЖІНОЧОГО ТІЛА В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЯХ
1.1 Сутність поняття "сексистська реклама"
1.2 Різновиди дискримінації та об’єктивізації жінок у рекламі
1.3 Недискримінаційні стандарти репрезентації тіла в рекламних комунікаціях
РОЗДІЛ 2. РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЖІНОЧОГО ТІЛА В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЯХ : УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
2.1 Репрезентація жіночого тіла в сучасних рекламних комунікаціях України
2.2 Репрезентація жіночого тіла в рекламних комунікаціях країн Європи
2.3 Сексизм у рекламних комунікаціях України та країн Європи: порівняльний аналіз
Затверджений план:
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЖІНОЧОГО ТІЛА В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЯХ
1.1 Сутність поняття "сексистська реклама"
1.2 Різновиди дискримінації та об’єктивізації жінок у рекламі
1.3 Недискримінаційні стандарти репрезентації тіла в рекламних комунікаціях
РОЗДІЛ 2. РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЖІНОЧОГО ТІЛА В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЯХ : УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
2.1 Репрезентація жіночого тіла в сучасних рекламних комунікаціях України
2.2 Репрезентація жіночого тіла в рекламних комунікаціях країн Європи
2.3 Сексизм у рекламних комунікаціях України та країн Європи: порівняльний аналіз