«Репрезентація жіночого тіла в сучасних рекламних комунікаціях» - id-3240-110

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-3240-110
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
40
Дата виконання
2023-11-20
Текст завдання
російські джерела заборонені

Затверджений план:
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ЖІНОЧОГО ТІЛА В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЯХ
1.1 Сутність поняття "сексистська реклама"
1.2 Різновиди дискримінації та об’єктивізації жінок у рекламі
1.3 Недискримінаційні стандарти репрезентації тіла в рекламних комунікаціях

РОЗДІЛ 2. РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ЖІНОЧОГО ТІЛА В СУЧАСНИХ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЯХ : УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
2.1 Репрезентація жіночого тіла в сучасних рекламних комунікаціях України
2.2 Репрезентація жіночого тіла в рекламних комунікаціях країн Європи
2.3 Сексизм у рекламних комунікаціях України та країн Європи: порівняльний аналіз

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи