Маркетингове дослідження таргетованої реклами як засобу маркетингових комунікацій - id-3697-786

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-3697-786
Тип завдання
Кількість сторінок
40
Дата виконання
2023-12-11
Текст завдання
2 розділ - практичний, є певні вимоги від викладачки, там потрібно буде описати маркетингове дослідження, яке провести у вигляді опитування чи анкетування (пізніше можу детальніше розповісти за це). Також план є, але там потрібні певні правки (позначені червоним у файлі). Методичку теж можу скинути пізніше, просто не можу чомусь додати зараз її сюди

не можна використовувати російські джерела.



24.11
Кидаю ще приклад, як має виглядати розділ 2.2. (це початок, не знаю точно чи кінець)

Ще план до цього:
1. МЕТОДОЛОГІЧНА ЧАСТИНА (РОЗДІЛ)
1.1. Актуальність теми дослідження
1.2. Визначення проблеми, мети та завдань дослідження
1.3. Окреслення обєкта та предмета дослідження
1.4. Формулювання гіпотез дослідження
1.5. Уточнення та операціоналізація основних понять

2. МЕТОДИЧНА ЧАСТИНА (РОЗДІЛ)
2.1. Уточнення обєкта дослідження та формування вибірки
2.2. Обгрунтування методу (методів) дослідження

Інше:
- під завдання формує питання до анкети
- під завдання формуємо гіпотези
-до обєкта вказуємо часові межі
-до 1.5: словникові визначення понять + граф проблем (скину, якщо потрібно пізніше, як має виглядати)
-мета, завдання, обєкт та предмет різні у вступі та в програмі (вступ - до всієї курсової, програма - тільки до дослідження, яке будемо проводити)

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Дизайн. Джаспер Моррісон

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Фоностилістичний аналіз

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Высшая математика колоквиум

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01