"Стратегiї розвитку навичок критичного читання на уроках літератури в старших класах" - id-4144-304
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-4144-304
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
25
Дата виконання
2024-02-19
Текст завдання
Бажано без російських джерел
Вступ - 3 сторінки (Мета, завдання, новизна роботи, актуальність (звертатися до прикріпленого документу PISA-2022, Додатку А. Розділ А2 Читання))
Перший розділ - теоретичний:
- десь 3 абзаци мотиваційна частина (звертатися до прикріпленого документу PISA-2022, Додатку А. Розділ А2 Читання)
- 5-7 сторінок теорії про критичне читання та його роль /стан у викладанні на уроках літератури зараз
Другий розділ - практичний:
- які стратегiї/техніки критичного читання можна впровадити на уроках української та зарубіжної літератури в 9-11 класах
- як залучати критичне читання на уроках літератури в старших класах, конкретні види роботи на уроках, практичні рекомендації
26.01
Плану немає, але треба. Використання російських джерел недопустиме. Специфічних методичних вказівок не надавали
28.01
узгоджено план
Вступ - 3 сторінки (Мета, завдання, новизна роботи, актуальність (звертатися до прикріпленого документу PISA-2022, Додатку А. Розділ А2 Читання))
Перший розділ - теоретичний:
- десь 3 абзаци мотиваційна частина (звертатися до прикріпленого документу PISA-2022, Додатку А. Розділ А2 Читання)
- 5-7 сторінок теорії про критичне читання та його роль /стан у викладанні на уроках літератури зараз
Другий розділ - практичний:
- які стратегiї/техніки критичного читання можна впровадити на уроках української та зарубіжної літератури в 9-11 класах
- як залучати критичне читання на уроках літератури в старших класах, конкретні види роботи на уроках, практичні рекомендації
26.01
Плану немає, але треба. Використання російських джерел недопустиме. Специфічних методичних вказівок не надавали
28.01
узгоджено план