24. Масова інформація та фактори її відбору (на матеріалі видання) (ч.2. 5) - id-4198-286
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-4198-286
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
25
Дата виконання
2023-05-26
Текст завдання
Предмет: «Теорія масових комунікацій»
Тема: 24. Масова інформація та фактори її відбору (на матеріалі видання) (ч.2. 5)
Обсяг: 25-30 сторінок
Унікальність: 75%+
Є методичка. Плану немає.
Тема: 24. Масова інформація та фактори її відбору (на матеріалі видання) (ч.2. 5)
Обсяг: 25-30 сторінок
Унікальність: 75%+
Є методичка. Плану немає.