Сучасне розуміння маркетингової інформації:суть,види,принципи,джерела та методи отримання - id-5789-146
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-5789-146
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
30
Дата виконання
2023-12-11
Текст завдання
30-35 сторінок
3 розділи,висновок та списки використаних джерел
1 Розділ Георетичні основи,дослідження інформаційного маркетингу
1.1. Сутність,принципи та функції
1.2 Характеристика видів,джерел та методів маркетингової інформації
Розділ 2 Аналіз збору маркетингової інформації(потрібно підібрати 2 кейси.Наприклад: як компанії Apple досліджує те,що більше подобається клієнтам,та кожного року випускає телефони з відмінностями)
03.12
Російські джерела заборонені
У 2 розділі потрібно саме навести успішний приклад та зробити по ньому аналіз
3 розділи,висновок та списки використаних джерел
1 Розділ Георетичні основи,дослідження інформаційного маркетингу
1.1. Сутність,принципи та функції
1.2 Характеристика видів,джерел та методів маркетингової інформації
Розділ 2 Аналіз збору маркетингової інформації(потрібно підібрати 2 кейси.Наприклад: як компанії Apple досліджує те,що більше подобається клієнтам,та кожного року випускає телефони з відмінностями)
03.12
Російські джерела заборонені
У 2 розділі потрібно саме навести успішний приклад та зробити по ньому аналіз