Особливості сприйняття реклами в економічній сфері - id-5796-703

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-5796-703
Тип завдання
Кількість сторінок
24
Дата виконання
2022-11-28
Текст завдання
Соціологія економіки та торгівлі
Тема: Особливості сприйняття реклами в економічній сфері
Сторінок 24+-
Це буде два розділи, а третій це опис дослідження ( пункт 3.2
пишу сама )
Унікальність 95%
Курсова сама про направлення соціологiї економіки, а не просто економіки тільки, так як коли у вас обираєш соціологія економіки то все одно воно як про економіку
Уклон більше на соціологію все таки, так як це одних із головних направлень моєї професії Соціолога
загалом десь потрібно близько 30 використаних джерел

План :
Розділ 1 Поняття реклами та її функції у сучасних ринкових умовах соціуму
1.1. Роль та функції реклами в соціально-економічному просторі
1.2 Наслідки дії реклами на мікро- та макрорівнях
Розділ 2 Тлумачення реклами в життя кожної людини
2.1. Реклама в сучасно-інформаційному суспільстві
2.2. Особиливості реклами як соціального інституту
Розділ 3
3.1 Сучасне досліженн реклами в сьогочасному світі розвитку
3.2 ( я пишу сама, так як описую дослідження )
Висновки
Список використаних джерел
( якщо ви ввжаєете щось краще змінити або додати, буду дуже вдячна вашим порадам )

Використовувати російські джерела заборонено, сайти, статті і тд. і інформація щоб була актуальна, після +- 2010 року
==================================================
18.10.
останній пункт 3.2. Дослідження впливу реклами в інформаційному суспільстві
Буду досліджувати саме вплив реклами в інтернеті
Кажу відразу, щоб ви виходячи з цього писали мету, гіпотезу і тд
Що акцент саме на соціологію та суспільство
Дослідження впиву реклами в інформаційному просторі*

Ось змінений план:

Розділ 1 Теоретико-методологічні основи дослідження впливу реклами на соціально-економічну взаємодію.
1.1. Поняття, роль та функції в соціально-економічному просторі
1.2 Наслідки дії реклами на мікро- та макрорівнях
Розділ 2 Специфіка інформаційного сприйняття сучасної молоді
2.1 Релама в сучасно- інформаційному суспільстві
2.2. Особливості впливу реклами на молодь
Розділ 3 Нова парадигма розвитку досліження сучасної реклами
3.1. Опис методологiї досліження
3.2 Аналіз досліження
І на основі цього писати мету, гіпотезу і тд

Тут рекомендація від наукового керівника
Р. 1. Теоретико-методологічні основи дослідження впливу реклами на соціально-економічну взаємодію. 1.1. Поняття, роль та функції...
А далі - ВСЕ ЗАЛЕЖИТЬ від того, що є обєктом, предметом і цільовою аудиторією)
Слід взяти якусь частину суспільства, яку будете вивчати
Напр., студентська молодь. Тоді в Р. 1 розглядаєте рекламу, вплив, динаміку зміни (це вже як Вам видніше). Р. 2. Вашу цільову аудиторію і сучасне суспільство. Напр., специфіка інформаційного сприйняття суч.молоддю. Розкриваєте поняття молоді, її особливості. Можливо - динаміку. Типу - ось колись молодь була такою і сприймала рекламу так, а зараз змінилася ось так, тому і реклама змінилася (чи навпаки). Теорія має плавно підводити до дослідження і орієнтуватися на основну гіпотезу (Напр. якщо в Вас гіпотеза, що реклама сильно впливає на те, що молодь витрачає більше - слідуючи моді чи ще чомусь, то аргументація 1 і 2 розділу має до цього підвести. Тоді слід буде ще розглянути якісь елементи моди, бренди і т.п.). Р.3. 3.1.Опис методологiї дослідження (чому саме ці методи берете). 3.2. Аналіз результатів. Можете поєднати з вторинними даними. У висновках слід вказати,чи підтвердилася гіпотеза

25.10
деякі правки від керівника, так вам краще буде підбирати та писати

Об’єкт: сучасна молодь
Предмет: Вплив реклами не с.е взаєм. С.молоді

Розділ 1 Теоретико-методологічні основи дослідження впливу реклами на соціально-економічну взаємодію сучасної (або студентської) молоді
1.1. Поняття та функції реклами в соціально-економічному просторі
1.2. Різновиди реклами та їх вплив на мікро- та макрорівнях суспільства
Розділ 2 Специфіка інформаційного сприйняття сучасної молоді (назва розділу 2 і пункт 2.1 не дуже співвідносяться, пункт 2.1 по суті, повторює 1.1)
2.1 Характерні риси сучасної (чи студ.молоді) – тут буде про взаємодію і інформ.сприйняття
2.2. Особливості впливу реклами на молодь

Розділ 3. Вплив реклами на с.е вз.с.молоді
3.1. Обгрунтування методологiї дослідження се.вз.с.м.
3.2 Аналіз результатів дослідження

Зверніть увагу, що там у Вас багато про «споживача». Тоді це поняття потрібно або додатково розкривати і подавати десь у назві, або обгрунтвувати, чому споживач = молоді. Можливо, краще по-соціологічному прописувати «актор», «суб’єкт», «індивід»?

треба переглянути вступ та внести правки, про які вказував клієнт.
і таке побажання що в кінці кожного розділу та підрозділу невеличкий висновок

-------------------
15.11 зробити опис дослідження
посилання
https://docs.google.com/forms/d/1qo7PSPja_Emx65qlg_jWSzTatK_QQkuMFX67gNiUVpU/viewanalytics
потрібно зробити невеличкий вступ, про рекламу та молодь і що ось ми провели таке долсідження та дізнались що, думаю деякі питання можна обєднати у відповідях, а деякі описати окремо і ще доповнити та підкреслити це все вторинними долсідженнями та теж трішки описати і висновок за всю курсову та дослідження

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Виконати завдання

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-25

Атестація вчителя географії

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-03-25