Прислів’я та приказки як матеріал для вивчення синтаксису у 8-9 класах - id-6803-675

Ця робота успішно виконана на  онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та  інших студентських робіт «na5ku. com. ua»

Номер (айді замовлення)
id-6803-675
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
30
Дата виконання
2023-02-20
Текст завдання
План курсової роботи
Вступ (до 2 сторінок)

Об’єкт дослідження – вивчення синтаксичного матеріалу на уроках української мови
Предмет дослідження – використання прислів’їв та приказок як дидактичного матеріалу під час вивчення синтаксису на уроках української мови у 8–9 класах
Мета дослідження – описати способи використання прислів’їв та приказок як матеріалу для вивчення синтаксису на уроках української мови у 8–9 класах

Завдання (4 штуки) – сформулювати відповідно до 4 питань курсової роботи (1.1, 1.2, 2.1, 2.2)

Складові вступу: актуальність теми (чому важливо сьогодні досліджувати навчання української мови, як вивчати синтаксис, чому потрібні ці знання, чому потрібно обирати цікавий матеріал для вивчення синтаксису), об’єкт, предмет, мета, завдання, методи дослідження, апробація дослідження, структура

Розділ 1. Вивчення синтаксису на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти (приблизно 12 сторінок)
1.1. Теоретичні основи вивчення синтаксичних понять (5-6 сторінок)
Тут можна брати інформацію з педагогіки, методики навчання української мови
Почати з поняття «навчання української мови», «синтаксис», «синтаксичні одиниці», «методика вивчення синтаксису», «етапи вивчення синтаксису», можливо, «складнощі у вивченні синтаксису». Описати загалом, що за навчальною програмою повинні вивчати із синтаксису у 8–9 класі, які теми, скільки на це відводиться годин, як вміння і навички повинні бути сформовані з синтаксису. Можна зазначити, з якими знаннями із синтаксису приходять учні з початкових класів (аналіз програми для початкових класів), що вчили із синтаксису в 5 класі, що будуть вчити в старших класах

1.2. Методика навчання синтаксису в середніх класах (6-7 сторінок)
Тут бери все, що ти знайдеш про методи, прийоми, засоби, форми роботи, вправи і завдання із синтаксису, можна проаналізувати підручники; сучасні нетрадиційні види такої роботи, види завдань. Наочність та засоби, які можна використовувати під час вивчення цих тем. Можна розглянути різні види синтаксичного розбору Опиратися на погляди науковців і вчителів.

Розділ 2. Використання прислів’їв та приказок під час вивчення синтаксису на уроках української мови у 8–9 класах (приблизно 12 сторінок)

Якщо вдасться під час практики вивчити досвід школи, учительки щодо цього питання, то про це обов’язково написати в курсовій

2.1. Прислів’я та приказки як матеріал для вивчення простого речення (5-6 сторінок)
(у цьому питанні варто розглянути спочатку, на якому матеріалі вивчають синтаксис простого речення: тексти, окремі речення різних авторів, народна творчість. Тоді переходити до прислів’їв і приказок. Проаналізуй вправи підручників для 8 класу кількох авторів, зроби порівняння. Можеш йти по темах і описувати, чи використовуються там як матеріал прислів’я і приказки, які це вправи (новий матеріал, закріплення, повтор, контроль). Можеш пошукати інформацію у розробках уроків. Старайся знаходити інформацію за останні 5 років, як це проводять різні вчителі. Рекомендую пропонувати свої завдання і вправи (наприклад, як епіграф, як цікаві завдання, як тести)

2.2. Використання прислів’їв та приказок під час вивчення складного речення (5-6 сторінок)
(у цьому питанні варто розписати все аналогічно, як у попередньому питанні, тільки 9 клас і складне речення. Тут можна вже й тексти із прислів’ями).

Висновки (до 2 сторінок)
Висновки складаються із 6 абзаців:
1) загалом важливість цієї теми;
2) що було з’ясовано, визначено, описано в питанні 1.1;
3) що було з’ясовано, визначено, описано в питанні 1.2;
4) що було з’ясовано, визначено, описано в питанні 2.1;
5) що було з’ясовано, визначено, описано в питанні 2.2;
6) загальні висновки, що було досліджено, що можна ще досліджувати в цій темі.

Список використаних джерел
25–30 найменувань, зокрема навчальні програми, шкільні підручники, інтернет-сайти, статті, методичні розробки (не брати російські сайти, сайти з рефератами, дипломними роботами та сумнівними матеріалами, де немає автора)

Буде робота перевірятися на плагіат (має бути 85% оригінального тексту, інакше доведеться переробляти), тому:
- обов’язково брати в лапки дослівні цитати і у квадратних дужках вказувати джерело і сторінку
- частіше треба читати чужий матеріал і переказувати своїми словами, але робити посилання у квадратних дужках
- на сайти з чужими матеріалами теж треба робити посилання, називати вчителя, хто цей матеріал підготував
- робити власні вступи, власні висновки до кожного питання і розділу загалом, формулювати власну оцінку позицій різних науковців чи вчителів

Додатки
Можливо, подамо перелік прислів’їв та приказок до різних тем, тестові завдання, розробки уроків

Шукаєте виконання такої або схожої роботи? Дізнайтеся вартість прямо зараз!

Останні додані роботи

Індивідуальні завдання 1,2,3

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Фоностилістичний аналіз

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Высшая математика колоквиум

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01

Реферат + аналіз вірша

Предмет:

Тип роботи:

Дата виконання: 2024-04-01