Психологічні аспекти ціноутворення - id-6307-361
Ця робота успішно виконана на онлайн-сервісі допомоги написанні курсових, дипломних та інших студентських робіт «na5ku. com. ua»
Номер (айді замовлення)
id-6307-361
Тип завдання
Предмет
Кількість сторінок
40
Дата виконання
2022-10-31
Текст завдання
Потрібно 2 та 3 розділ та список літератури і висновок . З прикладами та графіками. Багато якись малюнків.
Предмет: Маркетингова цінова політика
Перший (теоретичний) розділ не потрібен він написаний, але там йде річ про:
1.1Ціноутворення в маркетингу
1.2 Ціна з точки зору психологiї
Спеціальність на якій навчаюсь маркетинг тому можна и маркетинг трохи вписати,але потрібно багато графіків так як це курсовий проект.
Є тільки методичка про підприємство не говорили.
Люди до мене писала на цю тему і в другому розділі використовував ,,Дослідження ціноутворення на прикладі випуску електронної книги,,
Краще коли українська компанія але якщо тема склада то брати іншій варіант
Предмет: Маркетингова цінова політика
Перший (теоретичний) розділ не потрібен він написаний, але там йде річ про:
1.1Ціноутворення в маркетингу
1.2 Ціна з точки зору психологiї
Спеціальність на якій навчаюсь маркетинг тому можна и маркетинг трохи вписати,але потрібно багато графіків так як це курсовий проект.
Є тільки методичка про підприємство не говорили.
Люди до мене писала на цю тему і в другому розділі використовував ,,Дослідження ціноутворення на прикладі випуску електронної книги,,
Краще коли українська компанія але якщо тема склада то брати іншій варіант